Dimecres 5 de març vam trucar a Cáritas per fer una entrevista i ens van explicar que són una organització catòlica que ajuda a la gent amb beneficència humanitària.
L’organització és internacional i al nostre país va arribar-hi l’any 1947. A Espanya ajuden a unes 110.000 persones al mes aproximadament i que la majoria de recursos que hi destinen són per a què puguin aprendre coneixements.
Normalment, les persones que més ajuden són de Veneçuela i Colòmbia. Finalment ens van dir que els agradaria que hi hagués menys refugiats i que si volíem contribuir-hi, ja sigui com a empreses o a nivell personal, el millor que podem fer és donar diners, prefereixen les aportacions econòmiques perquè es gestionen amb més facilitat, no s’han d’emmagatzemar, no es fan malbé i poden ser invertits de qualsevol manera.
