La Paula diu que li agrada la fotografia des que té set anys. Va ser la seva mare qui li va transmetre aquesta passió per aquesta activitat, ja que s’hi dedica professionalment. De fet, diu que la seva major inspiració és la seva mare, però també hi ha vegades que s’inspira a través de les xarxes socials, com per exemple Pinterest.
No ha fet mai cap curs i tampoc li agradaria fer-ne un, perquè és molta feina i no té gaire temps lliure per fer-ho. També diu que el que més li agrada del món de la fotografia és que pot tenir una càmera pròpia amb la qual pot expressar el que sent en cada moment.
A la Paula li agradaria molt dedicar-se professionalment a la fotografia, pel fet que és una afició que practica des de petita. La seva càmera és una Nikon d3300. És una càmera bona, que fa bones fotos i, per aixòi perquè no és del seu gust, no acostuma a editar cap de les imatges que captura.
Una de les fotos que més s’estima és la que va presentar al concurs de fotografia científica d’aquest curs. I que, per cert, va quedar entre les tres primeres!
