Es fan nous canvis a 1r i 2n d’ESO

Aquest nou curs hi ha hagut una sèrie de canvis als grups classe de primer i segon, alhora que també s'han incorporat noves extraescolars.

(Nadia Caballero / Elaboració pròpia)

Aquest curs 2024-2025 s’han produït diversos canvis importants en l’organització de les classes per als alumnes de 1r i 2n d’ESO. L’any passat, els estudiants estaven distribuïts en quatre grups (G11, G12, G13 i G14), però aquest any augmentat el nombre de grups a cinc (G11, G12, G13, G14 i G15), amb l’objectiu de repartir millor l’alumnat i aprofitar més l’espai. Pel que fa a la ubicació de les aules de tutoria, totes les de 1r d’ESO estan a la segona planta, cosa que facilita una organització més compacta i còmoda. D’altra banda, les classes de 2n d’ESO estan separades en diferents plantes: els grups 23 i 22 estan a la planta baixa, mentre que el grup 21 ocupa una aula a la segona planta. Aquests canvis en l’organització de l’espai responen a la necessitat d’adaptar-se millor a l’augment d’alumnes i als canvis que s’estan fent per millorar el funcionament de l’institut. 

Tambés és important indicar que enguany s’han afegit moltes extraescolars per poder gaudir després de l’institut. Aquest any les extraescolars que hi ha són futbol sala, voley, natació, speaking, funky, bàsquet, pàdel, teatre i estudi assistit, com veieu hi ha molta varietat per escollir segons les teves preferències. Per si no sabeu què és funky, és un estil de dansa. Després si no vols fer algun tipus d’esport et pots apuntar a fer anglès per millorar el teu nivell, ja que per viatjar va molt bé. També s’ha mantingut el Taller d’Estudi Assistit, que és una mena de repàs que es fa per ajudar als alumnes amb els deures o coses que no entenguin d’alguna matèria.